Milenky ženatých mužů - naivky nebo potvory?

Napsal Sexcom.bloger.cz (») 24. 8. 2010 v kategorii Novinky, přečteno: 2254×
pefoto/1289.jpg

Milenky ženatých mužů - naivky nebo potvory?


Potvory, zní obecné mínění. Když si ale přečteme jejich příběhy v internetových poradnách, připomínají spíš naivky, které čekají na něco, čemu ani samy nevěří. Čekají, že se rozvede.

Sbalit ženatého muže není až tak těžké. Příslib "vztahu" nabitého dráždivostí, obdivem, touhou a pravidelným sexem, ve kterém nehrozí běžné a toto všechno ubíjejících stereotypy, zlákal už nejednoho ženáče.

Máte s takovou situací osobní zkušenost? Napište nám své příběhy a vyhrajte hezké ceny. Podmínky soutěže najdete pod článkem.

Zatímco ženy hledají i ve vztahu s ženatým mužem potenciálního dlouhodobého partnera a otce svých budoucích dětí, ženáči tohle všechno už mají. Oni chtějí milenku. Chtějí někoho, kdo je nebude prudit, nebude se na ně dívat svrchu, protože důvod k obdivu nemá, kdo je pochopí a kdo uvěří, že si vzali megeru, kterou samozřejmě nemůžou opusti, protože:.... Důvod si každý jistě dokáže dosadit sám. Většinou jsou jím děti, rodiče, majetek, záhadné nemoci či psychické zdraví podváděné manželky.

Přeloženo, důvodem je většinou vlastní pohodlí. Proč stav věcí měnit, procházet peklem rozvodu, když po výměně žen by se situace za pár let s největší pravděpodobností opakovala. Z milenky by se stala manželka, přibyly by děti a ubyly peníze a manželský stereotyp by nebohého muže třeba zase dohnal do náruče nějaké mrchy....a tak pořád dokola. Pro nevěrníka je přeci mnohem jednodušší vyměnit po čase milenku.

Ani rozvod nemusí být výhra

"Ani případný rozvod však není radno považovat za nějaké velké vítězství", říká psycholog PhDr. Petr Šmolka a dodává: "Muž má najednou pocit, že by mu jeho nové partnerka měla plně vynahradit vše, co obětoval. Rodinu, děti, zázemí, majetek a často i vztahy s přáteli a příbuznými. A poskytnout ještě něco navíc.

Až dosud byl on unikajícím a právě proto i touhu nabuzujícím partnerem. Teď je naopak často partnerem závislým – on si přece dost dobře nemůže dovolit, aby mu jeho nový vztah nevyšel! Jak by vypadal, před dětmi, bývalou ženou, známými... Z muže imponujícího se tak často stává muž malicherný, mentorující a ztrácející poslední zbytky schopnosti imponovat."

Napište nám

Ne, není to jednoduché téma pro nikoho. Pro milenku, nevěrného muže ani podváděnou manželku. O to cennější mohou být vaše příběhy pro ostatní. Třeba v nich najdou poučení a řešení vlastní situace. Má cenu čekat, až se přítel rozvede, nebo je nejlepším řešením včasné ukončení takového vztahu? Má manželka zavírat oči nad letitou nevěrou, nebo se sama rozhodnout k radikálnímu kroku? Napište nám své příběhy.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
| 30.8.2010 23:16
(Honza 35),(Lucka24)
Toto je velmi ožehavé téma,Nemohu mluvit za manželky natož o ženaté muže,můžu pouze promluvit jako milenka...
Před lety jsem se seznámila s mužem ,jak to tak občas bývá spletla jsem si v obchoďáku vozík a jala se nakupovat dál,poslouchám hudbu v uších když si všimnu muže jak na mě mává a "šklebí se" vypadal trochu jako uchyl,a tak jsem zrychlila a snažila se mu ujet což bylo trochu hloupé když vezmu v úvahu že jsme byly v obchodě...nakonec mě dohnal u zeleniny.Když jsem se chystala zaječet usmál se na mě a ulně mě odzbrojil jak se ukázalo uháněla jsem s jeho vozíkem aniž bych si toho všimla,no ostuda byla velká ale oba jsme se tomu zasmály,v obchoďáku jsme spolu zašli na kávu jako na omluvu že jsem mu ujela..smile slovo dalo slovo,kafe dalo kafe a my jsme se dali dohromady cca po 3měsících... Já žila v bytě on ve svém já sama on sám.. vše bylo krásné,milování,porozumění,času bylo sice málo ale to jsme měli oba stejně... jen mě trochu mrzelo že mě nepředstavil přátelům atd,když mluvil o našem vztahu tak vážně..Po roce nastal problém,já otěhotněla jako dárek k narozeninám jsem mu chtěla dát těh test,ale osud tomu chtěl jinak,smile dne který pro mě bude černý někdo zazvonil u mých dveří,otevřu a tam velmi přitažlivá žena cca 36let se dvěma 2letými syny kteří náhodou byly podobní Honzovy...Už to mě upozornilo že se něco děje velkého.Paní ... Honzova žena jak se představila byla velmi klidná a slušná ptala se mě jak to vidím do budoucna,když jsem odpověděla že jsem těhotná trochu to v ní hrklo ale zachovala se jako dáma a já ji dodnes obdivuji,jejího manžílka a mého milence jsme pozvaly ke mě domů kde na něj čekalo překvapení v podobě jeho ženy a mě jako těhotné milenky,samo sebou že milý Honzýček odešel s manželkou,když mi došlo co se vlastně stalo a v hlavě si to urovnala ležela jsem v nemocnici na sále jako žena která samovolně potratila.A možná že to je tak dobře,to malé sice za to nemohlo ale celý život bych měla přišité "(milenka)"... A jak žiji dnes?Už nejsem ta naivní holka co se zamilovala a měla růžové brýle ale Dospělá žena co už chápe jak svět chodí,možná jsem mladá ale toto mi otevřelo oči.Teď žiji s přítelem jeho rodinu znám,navštěvujeme je často,tchyni říkám maminko a Vím že Lukáš je můj a nepatří nějaké jiné ženě.Neříkám že lituji toho seznámení s Honzou bylo to krásné,a mám na to i pár hezkých vzpomínek i když stále tam bylo to "ALE" ...Smutný příběh nebo veselý ale oběti byly na obou stranách..jak říkávala babička."Ty kdož jsi bez viny první hod kamenem." Neměla snad i v vtom pravdu?Lucie
Sexy.Lucca.quicksnake.cz | 30.8.2010 23:41
Smutný příběh ano, ale má štastný konec v podobě jiného muže ,a přeji hodně štestí i do budoucna , víš jak to myslím .
A pořekadlo babičky je pravdivé dosti.Jako milenka chápu že jsi zamilovaná byla a věřila v něco co se neodehrálo, těžko říct těžko soudit, bohužel tvrdá realita a případu jako je ten tvuj je na tisíce, bud potratí nebo jde na potrat, nebo se narodí, ale vždycky bys byla ta druhá, proto je lepší otevřít oči a hledat něco svého.Ale zase člověk nikdy neuhlídá tak to v životě chodí, ale at se stane cokoliv ty už těd budeš ta první a ptencionalní ona ta druhá.Hodně štěstí přeji
Lucie17 z IP 94.112.122.*** | 26.8.2010 11:10
Hezky napsáno
Ale jsou opravdu milenky potvory ? Teméř každý chlap , tvrdí milence jak se má doma špatně, jak už tu svou nemiluje , apod výmluvy jen aby si zapíchal , a slibuje hory doly :Já se rozvedu apod . výsledek nerozvede , vyhovuje mu situace taková jaká je , snad jen v ojedinělých případech ten chlap ten radikální krok udělá, ale to je tak nízké procento které nemuže být bráno ani v potaz.
Chlapi jsou už od přírody takhle naprogramovaní , neznám z okolí chlapa který by byl věrnej , jistě na začátku vztahu - manželství jistě, ale po letech už kouká na jinou sukni , proč těch duvodu a výmluv je široké spektrum .
A proč ona milenka je potvora ? Protože věří slibum , výmluvám jsou mezi nimi naivky ale i holky kterým je toto uplně jedno a vztah s ženatým mužem jim zcela vyhovuje .
Tento odstavec se mi libí nejvíc Proč stav věcí měnit, procházet peklem rozvodu, když po výměně žen by se situace za pár let s největší pravděpodobností opakovala. Z milenky by se stala manželka, přibyly by děti a ubyly peníze a manželský stereotyp by nebohého muže třeba zase dohnal do náruče nějaké mrchy....a tak pořád dokola. Pro nevěrníka je přeci mnohem jednodušší vyměnit po čase milenku. Trvá pravda pro všechny ty které věří že on se rozvede , protože to neudělá jen málokterý z duvodu již uvedených.
Žadná toto nechce , věří v lásku a danný slib , jenže todle je realita , tak to prostě je , bylo a bude. Nechceš o tom vedět , neptej se , nekontroluj mobilní telefon ani emaily , je lepší v tomdle případě zavřít oči ? Nebo znát pravdu a ukončit vše ? Bud si dva lidé věří a tolerují toto , nebo už to není o duvěře a ujištuje se že to co si myslí se stejně děje .....
Mé manželství je jiné , jsme spolu 10 let z toho budem letos slavit mám to vubec tak nazývat 4 rok spolu jako manželé , svadba z lásky nikoliv , možná kdyby jsme se brali před 10 lety , tvrdila bych že ano .
Manžel mě léta podvadí , vím to , a ani se tím netají , proč zbytečná otázka každý chlap si najde výmluvu .... zbytečné rozebírat .
Plakat po nocích , škoda slz , už to nebolí to člověka přejde za rok za dva , zvykne si na situaci v které žije .
A proto člověk hledá zpusob jak mu vše oplatit , ta nejlepší je stejnouz mincí , cos chtěl to máš , ty se rozvádět nechceš , tak uvidíme jaký to bude , když se budu chovat jako ty ....
Ani toto mého manžela nedohnalo k rozvodu , stále spolu , a jak se říká v dobrém či zlém dokud nás smrt nerozdělí .
Proč stále lpí na manželství které nemá smysl ani cenu prodlužovat , je jasný , a pro mnohé nepochopitelný , ale prostě takhle to je .
Proto si říkám proč by měla být milenka potvora , když jí ten chlap oblbuje , je jen naivní a pak je tu ta druhá skupina která nečeká nic , jen je spokojená jak to je a měnit to nehodlá .Tvrdá realita , a proto si říkám má svadba vubec nějaký smysl , když s léty už to není jen o dvou lidech ale je v tom vztahu těch lidí více smile
Admin z IP 89.203.212.*** | 26.8.2010 11:47
Tedy,tak tohle jsem zajisté nečekal..Máte zkušenosti,víra je jiná,síla také pozměněna okolnostni a Vy,Vaše svoboda a právo žít život snů a radosti,seberealizace,naplnění životního poslání..Opravdu vštšina jich takových je"mužů" a my co nám bylo ublíženo-dá li se to tak říci,bude stejný způsobem ublíženo těm jinýmsmileVíte jistě že existují "mlýny"jen to nefunguje rychle,jste odvážná a máte pěknou sílu,když dále jdete...touto cestou...cesta má i levou i pravou stranu...to vše je cesta...najděte uvnitř sebe ...najděte "skutečné já" skutečný život...Mnoho lidí je ovlivněno okolím,médii,jen málo těch zůstává občas na místech klidu a vnitřního očištění sebe sama,a pak opět systém nabalí vše a je třeba zase čistit...lidská duše...je zajímavá...emoce,láska,...Přeji Vám život takový jaký v jaký sama v srdci uvěříte,že je možný..krůček za krůčkem...dost bylo bolesti,...Obdivuji Vás oba...nesnažím se říkat nějaké názory,spíše to co nyní cítím..omlouvám se a nezlobte se s pozdravem Vám Lucie

                              Admin

P.S. Napište co by jste nejraději dělala,kdyby jste věděla že NEMUŽETE NEUSPĚT---Jaký by byl váš den?Váš týden? Váš měsíc...smilesmile
| 30.8.2010 23:23
Tak to vás opravdu obdivuji někdo by mohl sice říci že jste klesla na jeho úroven´ ale toto chtělo sílu a vy jí máte na rozdávání...Proto máte mou upřímnou Obdivu..Lucie
Alča z IP 85.71.187.*** | 26.8.2010 12:59
Trochu chaotické, netušila jsem co rozpoutám jedním odkazem na diskuzi Lidé.cz.
Přesto....citím, že Lucie sice není v manželství šťastná, ale je to opravdu jen manželovými nevěrami? Není to taky pro své nevěry? Oplácet stejnou mincí se myslím v tomto případě nevyplácí. Pokud je manžel takhle orientován, má potřebu o svých zážitcích povídat, proč Lucie nežádá být jeho zážitkům přítomna? Na první pohled se to zdá být hloupým nápadem....ale...(domyslete sami)
Jsem v tomto směru nezávislou čtenářkou, moje manželství je konzervativní, bez podobných zkušeností. Přesto tuším, že manžel Lucie dělá pouze to, co je mu tolerováno. Lpí na manželství s Lucií, jde mu tedy o hodnotu nejvyšší - děti a zázemí. A s tím se už dá"pracovat".
Sexcom.bloger.cz | 26.8.2010 13:04
Děkujeme za Váš Názor,divím se jen proč většina lidí mlčí a není schopna se s tímto podělit s jinými,jak se říká vícero hlav ví více...Ne ,snad?
Děkujeme..smilesmile
Alča z IP 85.71.187.*** | 26.8.2010 13:13
Lidi by se rádi vyjadřovali k podobným tématům, problém je, že se o Vás prostě neví. Chybí reklama, odkaz mezi lidi.  A kde to nejlíp funguje? Na sociálních sítích. Na bloger.cz vidím spíše ty, kteří nemají co říct...mají svá témata, většinou bez komentářů. Objevila jsem Vás jen náhodou, hodně čtu na netu, procházím různé blogy....
Lucie17 z IP 94.112.122.*** | 26.8.2010 13:36
Děkuji . Já také netušila, že jednou reakcí odstartuju řetězec příspěvku, ale proč se na toto téma nepobavit smile
Co se týče mě , za sebe a s čistým svědomím mohu říci . Ano , začalo to manželovýma  záletama, jednou moje kamarádka jindy kolegyně z práce , těch holek bylo víc , nikdy nevydržel mít stejnou milenku dejme tomu pul roku , měnil je častěji než ponožky.
Co ho k tomu vedlo, dobrá otázka , ale na tu by nejlépe měl odpovědet muj manžel .
První tři roky byli snad i hezký, ale narodil se syn , a už v době kdy jsem byla těhotná , běhal za jinýma ... co mu scházelo , buh ví , každý den měl na stole teplou večeři , vařila jsem , pekla , starala se o něj , prala i žehlila , byt jak ze škatulky , i nohy sem mu roztáhla ....
Byla jsem moc hodná , a o tom si myslím že to i je, jelikož když je ženská mrcha má na vrch.
Za čas se tím už ani netajil , telefonoval si s milenkou i přede mnou , večer odcházel k ní , druhý den k jiné , slzičky byli zbytečné ani ty ho neoblomily.
Slovo rozvod nechce ani slyšet , kolikrát jsem se o něm znimila .....
A je až k nevíře že přes to všechno jsme spolu už 10 let .
Lucie17 z IP 94.112.122.*** | 26.8.2010 13:45
To máš pravdu
Alča z IP 85.71.187.*** | 26.8.2010 13:59
K rozvodu není potřeba jeho souhlas, myslím, že Tvoje váhání je jinde. Co dáváš na misky vah. Pokud odmyslíš nevěry...vypadá to, že jsou jiné věci, které Vás pojí daleko silněji, než je sex. Můžeš napsat o svém manželství trochu víc a z jiné stránky? Přece jen to dnes už není jen o zamilovanosti....jsou tu děti, společně trávený čas...zájmy a pod, ne? Neptám se jen náhodou...znám pár, který tohle"přežil"spoustu let a když je dnes potkáš, neřekla bys, co trápení to tu ženu stálo, aby dnes fungovali jak fungují...je jim kolem padesátky, děti mají dospělé a teprve teď vypadají zamilovaně a spokojeně. Dnes ona žena říká, že to stálo za to vydržet.Mají společné zájmy a těm se teď spolu věnují. Byl to prostě v mládí"kozel"..smile
| 26.8.2010 14:06
Ano k rozvodu souhlas sice jeho není třeba , ale těd jsi kápla božskou , jde tu totiž i o jiné věci které nás pojí a děti to nejsou , i když jsou jeho tím jsem si víc než jistá .Nevím jestli náš případ bude stejný, a za několik let budem spolu ruku v ruce , tím jsi opravdu jistá nejsem .
A co máme společného řekla bych že už nic , my jsme jak strana mince , každý uplně jiný, někde jsem četla že protiklady se přitahují , možná proto to vše jednoho krásného dne začalo, ale taky jednoho krásného dne skončí.
Alča z IP 85.71.187.*** | 26.8.2010 14:19
Tohle bych typovala na unáhlenou odpověď...dej si pauzu a přemýšlej, v čem to je, že jste spolu i za takových okolností už 10 let. Nedej se svést k rychlým odpovědím, vždyť ty roky nejde smést ze stolu pár řádky.
Lucie17 z IP 94.112.122.*** | 26.8.2010 14:22
Věř že jde !
Alča z IP 85.71.187.*** | 26.8.2010 14:26
Kdyby ano,  jsi už rozvedená...smile
Lucie17 z IP 94.112.122.*** | 26.8.2010 21:49
Kdyby nebyli ryby v rybníce ....
K věci, jak už jsem se zmínila , je v tom víc než jen děti ,a proto muj manžel o rozvodu nechce ani slyšet. Hezký co bylo hezký, poslední léta si nevybavím lautr nic , leda tak před 7 lety a to už je dávno smile
Sexcom.bloger.cz | 26.8.2010 13:19
Ano ,máte pravdu snažili jsme se o soukromé akce,myšlenky, názory,příjmáme i z jiných zdrojů,soc.sítě osobně nevyhledávám ačkkoliv by nebylo marné se zviditelnt,vždyť je to Vás..pro lidi...Pokud máte návrh rádi vyslyšíme.
Děkujeme Vám.smilesmilesmile
NEMENIT ! | 26.8.2010 12:18
Dobré poledne,Lucie..
Něl jsem na mysli,pokud člověk ví,že nemůže neuspět"v čemkoliv"tak je šťastný,raduje se..žije tak jak říkáte jako by to byl poslední jeho den..dle svědomí..
Nechodím do "kostela" mnoho věcí jsem zažil jako vy i různá studie východu,mi nějak občas pomohousmile
A jsme rádi,že se to stále někam vyvíjí a směřuje...plánujeme...žijeme ..kompromisy tvoříme...Měl bych pro Vás  možnost účastnit se jako Autorka na tomto blogu,pokud budete mít čas a zájem,sbíráme informace z těchto oblastí a zde je prezentujeme a tvoříme archív pro ostatní kdo mají zájem věci vidět z různých stran a také různé názory..více na meilíku  krang99@email.cz Mějte fajn slunečný den,
                                  přeje
                                                              Krang
Lucie17 z IP 94.112.122.*** | 26.8.2010 12:25
Přeji krásný den i Vám , a domluvíme se teda přes email .smile
Lucie17 z IP 94.112.122.*** | 26.8.2010 12:02
Děkuji , já věřím stále věřím ale v pohádku která už se nevysílá , boží mlýny melou pomalu ale jistě , ale jaký to bude mít dopad na manželství to nechám osudu , buh je mi svědkem, že za rozvod bych děkovala denně pánu bohu .
Jenže člověk míní pan buh mění , realita před kterou každý zavírá oči , lepší nevědet ...
Otázka na mě ? Pokud ano - Nemužu neuspět v čem , najít si milence ?Nebo jak je to myšleno ?
Pokud teda že nemužu najít milence , jaký by byl muj den , nevím těžko říct , asi hodně stereotypní , trávila bych v podstatě všechen svuj čas s dětmi a žila jen pro ně , možná plakala i po nocích a říkala si přoč ?
Jenže čas člověk nevrátí , a nikdo z nás není bez chyby a zárověn člověk se z chyb které udělá učí.
Proto žij tak jako by každý tvuj den měl být tím posledním v životě smile


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel šest a šest