Víte že vznikl první katalog dovolených pro gaye a lesbičky

Napsal Sexy.Lucca.quicksnake.cz (») 5. 10. 2010 v kategorii Sekce pro : Lesbičky - Gaye - Transvestity, přečteno: 1002×
normal-198.jpg

Také české firmy pomalu začínají objevovat mezeru na trhu a zaměřují se na gaye a lesbičky - tedy malou, ale velmi lukrativní skupinu zákazníků, která si ráda zaplatí za luxusní zboží. Cestovní kancelář Eso Travel pro ně nyní připravila speciální katalog, který nabízí zájezdy do celého světa - a všechny "gay friendly".

"Gayové jsou dnes velmi dobře finančně situovaní a zastavají významné posty ve společnosti," říká k tomu šéf cestovní kanceláře Eso Travel Tomáš Cikán. Nyní obsahuje speciální katalog zájezdů pro gaye 35 destinací, ale jejich počet chce cestovka postupně rozšiřovat.

Normal-174764

Gayové více utrácejí

Homosexuálové mohou být lukrativní cílovou skupinou - nemají děti a mohou tak více investovat do sebe a cestování. Jen pro srovnání: z údajů americké Asociace cestovního ruchu vyplývá, že homosexuální muži utratí na jedné dovolené v průměřu 800 dolarů, zatímco heterosexuální muži pouze 540 dolarů.

Eso Travel je nyní jedinou tuzemskou cestovní kanceláří, která služby tohoto typu nabízí. "Je to určitě komerční záležitost, snaží se vyplnit mezeru na trhu a nabídnout něco, co tu není. My určitě vítáme každou iniciativu zaměřenou na minoritu gayů a lesbiček," říká Jiří Hromada předseda Gay Iniciativy.

Podle něj je však otázka, jestli tento model bude úspěšný. "Už v roce 1994 se v Česku pokoušela o něco podobného jiná cestovní agentura. Nabízela tehdy pouze jednu destinaci - Kanárské ostrovy. Ale neuspěla. Otázkou totiž je, zda gayové a lesbičky chtějí cestovat hromadně a spolu. Většinou totiž chtějí poznávat i jiný svět, než je jenom ten gayů," říká Hromada.

Zájem bude, věří kancelář

Cestovní kancelář Eso Travel se podle jejího šéfa nízkého zájmu o zájezdy pro homosexuály nebojí. Reagovala totiž na poptávku gay komunity, jejíž příslušníci se po speciálních zájezdech začali ptát.

"Nabídneme i gay plavby a festivaly. Naši klienti se už dříve ptali na gay friendly hotely. To jsou hotely, které jsou pro všechny, ale sjíždí se tam i několik desítek procent gayů," vysvětluje Cikán z Eso Travel.

Tuzemské firmy se dosud na gay klientelu nijak cíleně nezaměřovaly. A to i přesto, že výzkumy hovoří o tom, že tito lidé utrácejí za vybrané produkty až o 150 procent více než heterosexuální zákazníci.

V zahraničí se firmy předhánějí ve způsobech oslovování homosexuálních spotřebitelů. Zejména ve Spojených státech se v gay byznysu točí miliardy.

Podle průzkumu marketingové firmy Witeck-Combs přesáhne v roce 2011 kupní síla amerických gayů a lesbiček 835 miliard dolarů ročně. V roce 2006 to přitom bylo 660 miliard.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Petra z IP 89.176.35.*** | 6.10.2010 18:38
První? to asi těžko, když je na trhu první gay cestovka Pink Go!!! máte nějaké staré zprávy..
Sexy.Lucca.quicksnake.cz | 6.10.2010 19:16
Tak že Petro
info zde Češi a Češky, hlásící se k homosexuální menšině, budou mít ode dneška cestování jednodušší. Cestovní kancelář ESO travel, která se specializuje na exotiku, uvedla že jsou první v Čr na trhu  první Gay&Lesbian katalog zájezdů u nás. Nabídka je první svého druhu ve střední a východní Evropě.Katalog zájezdů nazvaný "Pink Go" na sezonu 2010/2011 je ojedinělým projektem v cestovním ruchu i v evropském měřítku, upozornil Tomio Okamura, viceprezident a mluvčí AČCKA. V Evropě totiž zatím  existují pouze dva podobné speciální katalogy - jeden ve Velké Británii, druhý se zaměřením na německý trh ve Švýcarsku a Německu.

Cestovní ruch zaměřený na homosexuální turisty má přitom obrovský potenciál, uvedl Tomáš Cikán, generální ředitel CK ESO travel. "Zatímco ještě v roce 1995 měl výstavní stánek Gay&Lesbian na cestovním veletrhu v Berlíně stánek o velikosti 20 m2, před několika lety už to bylo 400 m2," řekl Tomáš Cikán. "Cílová skupina přitom není zanedbatelná, v Česku je to nejméně 400 tisíc možných klientů," podotkl.

Společně s uvedením katalogu Pink Go na trh spustila cestovní kancelář i nové webové stránky - gaytravel.cz a lesbiantravel.cz s nabídkou zájezdů i last minute on-line.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel devět a sedm